І семестр
Урок 1 (вересень)
Урок 2 (вересень)
Контрольні запитання:
1. Що таке психіка?
2. Яка її структура?
3. Дайте визначення поняття "пам`ять".
4. Як називається вид пам`яті, що характеризується дуже коротким збереженням після одноразового сприйняття?
5. Учень уявляє схематичне зображення навчального матеріалу, це допомагає йому відтворювати вивчене під час відповіді на уроці. Який вид пам`яти використовує учень?
Урок 3 (вересень)
Зміст тесту практичної частини:
Учнівська презентація "Метод мозкового штурму"
ІІ чверть
Урок 10 (листопад)
Тема: Темперамент і характер
Практична робота
Урок 11 (листопад)
Контрольні запитання:
1. Що таке психіка?
2. Яка її структура?
3. Дайте визначення поняття "пам`ять".
4. Як називається вид пам`яті, що характеризується дуже коротким збереженням після одноразового сприйняття?
5. Учень уявляє схематичне зображення навчального матеріалу, це допомагає йому відтворювати вивчене під час відповіді на уроці. Який вид пам`яти використовує учень?
Урок 3 (вересень)
Механізми запам`ятовування і забування. Прийоми мнемотехніки.
Урок 4 (жовтень)
Тема: Увага та її властивості. Діагностика рівня розвитку уваги.
Урок 6 (жовтень)
Тема: Мислення. Види і типи мислення. Практикум.
Зміст тесту практичної частини:
Основне завдання тесту перевірити, наскільки правильно робляться висновки.
Деякі дерева є волошками. Всі волошки тихо говорять. Значить, всі дерева
тихо говорять.
а) так;
б) ні.
2. Всі бабки можуть плавати на спині. Всі чайки вважаються бабками.
Значить, всі чайки здатні плавати на спині.
а) так;
б) ні.
3. Деякі горобці є кросівками. Деякі кросівки відмінно співають. Значить,
деякі горобці відмінно співають.
а) так;
б) ні.
4. Два океану ніколи не бувають схожі один на одного. Банани та ананаси є
абсолютно ідентичними. Банани та ананаси не є двома океанами.
а) так;
б) ні.
5. На жаль, але маленькі хлопчики пустують і закочують істерики. Петро
великий.
а) Петрусю шаліт;
б) Петрусю закочує істерику;
в) Петрусю не пустує;
г) Петрусю пустує і закочує істерики;
д) Петрусю не закочує істерики.
6. Всі мухи обожнюють компот. У всіх мух є спідниці.
а) мухи без спідниць не обожнюють компот;
б) деякі мухи не обожнюють компот;
в) всі мухи, у яких є спідниці, обожнюють компот;
г) мухи обожнюють компот, тому що у них є спідниці;
д) мухи обожнюють компот, і у них немає спідниць.
7. Будь-який квадрат – червоний. Всі квадрати – великі.
а) існують квадрати з великими кутами;
б) існують квадрати з червоними кутами;
в) існують великі червоні кути;
г) кути і квадрати – червоні і великі;
д) у великих квадратів червоні кути.
Урок 7-8 (листопад)
Учнівська презентація "Метод мозкового штурму"
Перевірочна робота кьюар код
ІІ чверть
ПСИХОЛОГІЯ ОСОБИСТОСТІ
Урок 9 (листопад)
Тема: Індивід. Особистість. Індивідуальність.Урок 9 (листопад)
Урок 10 (листопад)
Тема: Темперамент і характер
Практична робота
Урок 11 (листопад)
Тема: Мотивація
діяльності і поведінки.
Тест Голланда (тип особистості)
Урок 12 (грудень)
ЕМОЦІЙНО-ПОЧУТТЕВИЙ СВІТ ЛЮДИНИ
Урок 13 (-)
Тема: Психічні властивості.
Урок 14
Тема: Конфлікт як психологічне явище (Теоретична частина)
Урок 15
Тема: Основи психології спілкування. Види і типи спілкування. Засоби вербальної та невербальної комунікації. Соціальна перцепція.
Урок 16
Тема: Психологія вибору професій. Мої професійні інтереси.
Матеріали уроку:Теоретичний матеріал
1
Урок 17
Урок 18
Тема: Соціалізація особистості
Історія "Мауглі" міф, чи реальність? Чи потрібно людське суспільство особистості? Якщо так, то як відбувається процес входження особистості у суспільство? Що робить особистість успішною серед людей, а що заважає? Відповіді на ці питання надає нам соціальна психологія. Перша тема розкриває поняття соціалізації.
Матеріали уроку:
Теоретичний матеріал - обов'язково для вивчення
Відео за темою: "1"
"2"
Це цікаво: Тест "Самооцінка психічних станів" (Айзенк)- за бажанням
Теоретичний матеріал - обов'язково для вивчення
Відео за темою: "1"
"2"
Це цікаво: Тест "Самооцінка психічних станів" (Айзенк)- за бажанням
Урок 18
Тема: Особистість та колектив
Матеріали уроку:Теоретичний матеріал - обов'язково для вивчення
Це цікаво: Тест визначення індексу групової згуртованості (Сишор)
Урок 19
Тема: Психологія малих груп
Матеріали уроку:Теоретичний матеріал - презентація
Відеоматеріал: "Я у групі" Е. Ольшанська
Урок 19
Тема: Психологія малих груп
Матеріали уроку:Теоретичний матеріал - "Конформність. Нонконформність"
- Презентація до уроку
Відеоматеріал: Психологічні експерименти "У ліфті "
Конформність. Дослідження
Урок 20
Тема: Узагальнюючий урок
Комментариев нет:
Отправить комментарий